Master in the House 82.Bölüm Türkçe Alt Yazılı







Yorumlar

  1. Ah çok seviyorum bu programı

    YanıtlaSil
  2. Ceviri için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. 83 . Bölümü sabırsızlıkla bekliyorum :) emeklerinize zamanınıza sağlık ! Fighting <3

    YanıtlaSil
  4. 83. bölüm ne zaman gelecek acaba neredeyse 1 ayı geçti ilişkiler hakkında konuştukları bir bölüm merak ediyorum ayrıca 85 olması lazım jang nara katılıyor.. severek takip ediyorum. umarım iyisinizdir fighting :) sadece yazmak istedim

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler çevirileriniz için, 83.bölümü ne zaman çevirebilirsiniz. Uzun zamandır bekliyoruz.(

    YanıtlaSil
  6. 83 bölüm ne zaman grlicek epey oldu da bı skntimi var acaba ???

    YanıtlaSil
  7. Merhaba artık master in the house çevirilerini yapmayacakmısın. Sabırsızlıkla bekliyorum. Şimdiden emeğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Korean engel master ma the house kaldı çeviriyi biraktinmi

    YanıtlaSil
  9. Sevgili çevirmeniz eğer biraktiysaniz söyleyin başka çevirmenler bulalım rica edelim bu program kalmasın yarim

    YanıtlaSil
  10. yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyoruuzz. umarım çeviriye devam edersiniz

    YanıtlaSil
  11. Yeni bölümler gelmeyecek mii acabaaa🤔🤔

    YanıtlaSil
  12. Diğer bölümler gelicek mi?

    YanıtlaSil
  13. Sevgili çevirmeniz okru açmıyor 83 bölümü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder