Children of a Lesser God 16.Bölüm Türkçe Alt Yazılı







Yorumlar

  1. Gerçekten çok güzel bir diziydi. Çeviri için ellerinize sağlık. Çok sürükleyiciydi hiç sıkılmadan izledim. Sizden başka bir yer de çevirmedi. Burada saklı bir hazine oldu ����������

    YanıtlaSil
  2. Children of a lesser god dizinin çevirisini bulmak benim için süpriz oldu .
    Ümidimi yitirmiş ve dizim en heyecanlı yerinde yarıda kalmıştı, sizde bulup izlemek çok keyifliydi
    Emeğinize sağlık , çoooooook teşekkürler...başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  3. Korean Angel teşekkürler sağol

    YanıtlaSil
  4. Children of a lesser god , çok izlemek istediğim ama altyazılı bulamadığım için izleyemediğim bir diziydi. Sayenizde izleyebildim ve beklediğimden fazla beğendim. Çok çok teşekkür ediyorum. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder