Master in the House 88.Bölüm Türkçe Alt Yazılı






Yorumlar

  1. ses sıkıntısı var videolarda

    YanıtlaSil
  2. ya bu videolarda ki sıkıntı bi bende mi oldu

    YanıtlaSil
  3. Videoda sorun var hem donuyor hemde ses daha sonraki dakikalardaki sesleri veriyor neden öyle acaba😔

    YanıtlaSil
  4. Videoda sorun var görüntü donuyor ve sesle video aynı anda ilerlemiyor acaba yüklerken mi bi sorun olduu🤔🤔düzeltebilirseniz cooook mutlu olurum😊güzel çevirileriniz için cokkk teşekkürler 🖤🖤

    YanıtlaSil
  5. Çeviri için teşekkürler. Emeğinize sağlık. Fakat video ve altyazıda uyumsuzluk var sanırım. Tüm alternatifleri denedim ama hiçbiri uyumlu değil. Rica etsem kontrol edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. video sorunlu tekrar yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Ceviri icin. Cok cok tesekkurler. Cok hızlısınız. Tebrik ederim. Umarim hemen guncele geliriZ. Cevirmenler fighting

    YanıtlaSil
  8. Çeviri zamanlama altyazılar birbirine girmiş durumda bilginize... Emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar. Ceviriniz icin cok tesekkur ederiz. Cok eglenceli program.. Devami da gelecek degil mi? Guncelle hemen yetissek keske. Kusura vakmayin guncel bolunleri cok merak ediyorum da. 😅

    YanıtlaSil
  10. Canımmm ellerine sağlık çok guzeldi ama 88 ci bölüm yaziları kaymiş ve donuyor sürekli bi çözüm bulamazmisın. Diğer bölümleride sabirsizlikla bekliyorum ellerine gozlerine sağlıkk ��❤

    YanıtlaSil
  11. Blogda nedendir bilmem yorumlar uzun süredir kapalı idi.Dün açabildim ve yorumları ancak gördüm.Tabiki devam fighting!!!

    YanıtlaSil
  12. Çeviri için çok teşekkürler fakat video da sıkıntı var düzeltebilirseniz çok güzel olur ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef son zamanlar da genel olarak bir süre sıkıntısı var videolarda fakat bunun video da sıkıntılı güncele döndüğümüz zaman ilk fırsatta bu bölümü tekrar yapmayı düşünyorum farklı daha düzgün video bulabilirsem.

      Sil

Yorum Gönder